Cercetare in legatura cu stra-stra-strabunicul meu

Creat de Cosmin Crs, Aug 11, 2025, 10:13 PM

« precedentul - următorul »
stare civilă

Cosmin Crs

Buna ziua!

Caut informatii despre stra-stra-strabunicul meu pe linie paterna. Sunt incepator cand vine vorba de studiul genealogic si as avea nevoie de o indrumare in aceasta situatie.

Ultimii stramosi confirmati sunt stra-strabunicul meu Cristea Radu (1890-1945) si fratele sau Niculae C. Stefan (nascut in 1889). Nu stiu exact de ce au nume de familie diferit, dar mi s-a spus ca acestia erau frati (asta stiu de la bunicul meu patern, bunica mea materna care este vecina cu actualii descendenti ai lui Niculae Stefan si inca cineva din acea familie), iar legatura de rudenie dintre mine si cei din generatia mea de pe linia lui Niculae C. Stefan se potriveste perfect cu aceasta informatie. Acestia au trait in satul Filastache (acum Padurisu) din comuna Știubei-Orăști (care s-a unit mai tarziu cu comuna Frumusani), din judetul Ilfov (acum judetul Calarasi). As vrea sa gasesc registrele de nastere din perioada 1889-1891 pentru comuna Știubei-Orăști pentru a il gasi pe Cristea Radu si pentru a vedea numele parintilor, eventual sa il gasesc si pe Niculae C. Stefan pentru a avea o dovada documentata ca acestia erau frati.

Am cautat in arhiva nationala online registrele de stare civila pentru comuna Stiubei-Orasti, dar registrele din anii de interes nu sunt prezente in format digital si chiar si asa, pentru registrele digitale existente, nu sunt fisiere media incarcate pentru a verifica alti stramosi care au locuit in comuna.